Sa zadovoljstvom vam donosimo seriju blog postova sa temama prilagođenim svim uzrastima Pappagalla jer vi ste nam nepresušna inspiracija.
Ovotjedna tema glasi: kako roditelji mogu postaviti temelje za rano učenje jezika i kako mogu procijeniti što njihovo malo dijete (u dobi od 3 do 5 godina) uči na engleskom jeziku?
Ovo je zanimljivo pitanje s obzirom na to da ne govore svi roditelji engleski jezik, ali bi unatoč tome željeli znati što to njihovo dijete zapravo uči. Roditelji djece od 3 do 5 godine mogu postaviti temelje za rano učenje, pronaći programe za učenje na engleskom jeziku i procijeniti ono što njihovo dijete uči.
Njegovanje temelja za učenje
Roditelji djece u dobi između 3 i 5 godina koji odluče svoju djecu upisati na tečaj jezika razumiju da je rano djetinjstvo optimalno razdoblje za započeti s učenjem stranog jezika. Ti roditelji također razumiju koliko je znanje engleskog jezika važno za budućnost njihove djece. Za učenje jezika u predškolskoj dobi postoji nekoliko opcija, no kad se radi o programima učenja engleskog jezika za malu djecu, ti programi moraju koristiti učinkovitu i dosljednu metodologiju. Učitelji, roditelji i osobe kojima su djeca povjerena na čuvanje igraju ključnu ulogu u dječjem procesu učenja i kroz te odnose djeca dobivaju samopouzdanje i sigurnost koju trebaju za učenje.
Učenje materinjeg jezika
Tridesetogodišnje iskustvo podučavanja engleskog jezika i razvoja programa za učenje za bebe, djecu i tinejdžere potvrđuje da je najbolji način za učenje engleskog jezika učiti ga kao materinji. Djeca u dobi između 3 i 5 godine često uče engleski jezik paralelno s materinjim. Oni razumiju i nauče govoriti prije nego što nauče čitati i pisati, na taj način se jezik prirodno razvija. Korištenje govornog jezika, osnovni i funkcionalni vokabular uz mnogo ponavljanja, pozitivnog poticanja kroz zabavu i igru ključ su učenja jezika.
Stilovi učenja
Većina djece uči kroz pokret i dodir. Upravo su pokret i dodir važni osjetilni alati za učenje. Programi koje smo razvili uključuju pjesme, priče, video materijale i aplikacije koji učvršćuju znanje stečeno na satu. Takvi materijali za učenje također su prikladni i za djecu koja uče auditivnim ili vizualnim putem. Na taj način, svako dijete uči engleski jezik na način koji odgovara njegovom stilu učenja.
Nikada ništa nije izgubljeno
Za one roditelje koji se brinu da će djetetu biti zbunjujuće govoriti engleski paralelno s materinjim jezikom, nove informacije potvrđuju da je jezik zapravo duboko urezan u pamćenje jednom kada ga usvojimo. Čak i ona djeca koja su izgubila kontakt s materinjim jezikom, taj jezik nisu izgubila.
U našim kreativnim programima dijete napreduje i uči na prirodan i smislen način, a ne samo usvajanjem nasumičnih informacija.